Cause i had the time of my life! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemijn Tanis - WaarBenJij.nu Cause i had the time of my life! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Willemijn Tanis - WaarBenJij.nu

Cause i had the time of my life!

Door: Willemijn Tanis

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

28 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Met dikke tranen en een stralende lach kijk ik met opgeheven hoofd en een heerlijk gevoel in m'n buik naar de beste tijd van m'n leven in de afgelopen 6 maanden.
Dankzij alle lieve familie, vrienden en collega's heb ik het geluk gehad om deze geweldige reis te mogen maken en beleven.
Ik wil iedereen dan ook echt heel erg bedanken voor alle positieve aanmoediging vanaf het begin en voor alle leuke reacties en lieve berichten gedurende m'n reis. Dat heeft me echt heel veel goed gedaan. Ook al heb ik niet iedereen beantwoord, echt ik heb het enorm gewaardeerd. Door deze berichten en al het contact op verre afstand besef je pas echt hoeveel geluk ik heb met zoveel geweldige mensen om me heen en dan besef je ook goed wie er toe doen.
En hoe bevoorrecht je bent om zo'n reis te kunnen maken, hierbij heb ik natuurlijk heel veel te danken aan m'n lieve ouders!

Maar er zijn natuurlijk genoeg dingen thuis om naar uit te kijken:
-Volgende reis plannen zodra ik in NL ben ;-)
-De liefste, beste, leukste familie weer zien en in de armen sluiten.
-Een heerlijk schoon en fris bed.
-Echt schone kleding na een wasbeurt.
-Ouwehoeren en ruzie maken met t liefste broertje Pim.
-Gek doen en heerlijk genieten van de liefste vriendinnen en vriendjes die ik enorm gemist heb.
-Kroelen met Bob de kat.
-Me weer aansluiten bij het gezelligste voetbalteam!
-40u per week 'of meer' werken met de leukste, liefste, gezelligste collega's met 'af en toe' een dolletje.
-Nieuwe uitdaging beginnen op BdP in Goedereede als IB-er 1 dag per week.
-Voorlopig weer terug naar het huis van paps en mams om te sparen voor m'n eigen huisje of.....voor een volgend reisje ;-)

Aan alles komt een eind. Maar zoals je hierboven kunt zien al met al genoeg dingen om van geluk te spreken met dit leventje in NL, ja hoor, ik waardeer het echt! En heb genoeg energie om me hier weer in te begeven.

Tot heel snel allemaal!


  • 28 December 2014 - 16:26

    Els:

    ontroerend dit alles te lezen. meis!! goede reis en tot gauw. thuisknuf, els

  • 28 December 2014 - 16:53

    Wilco:

    Pffff mijn .... weer plannen zat lees ik , fijn dat je weer thuis komt naar Stellendam !
    Zie je snel he ..( wanneer ben je er ?)

    goede reis !!

  • 28 December 2014 - 20:24

    Moeders:

    Nou mijn..snik.....wat een mooi laatste stukje,iedereen is blij dat je bijna weer terug bent ( van Bob ben ik daar niet zeker van!)..haha. Dikke xxxx

  • 28 December 2014 - 22:35

    Koos:

    Goede reis terug, Willemijn. Met grote bewondering en plezier heb ik de verhalen van je "ondernemerschap" gelezen. Chapeau: weer welkom op ons mooie eiland. Groetjes Koos.

  • 29 December 2014 - 08:37

    Corrie Blokland:

    Hoi Mijn,
    Blij dat je dit allemaal hebt kunnen beleven, maar ook blij dat je er morgen weer bent,
    hele goeie reis.
    Dikke kos Jol

  • 29 December 2014 - 09:25

    Krijnie Breederveld:

    Willemijn een heel goede reis toegewenst en weet dat er idd heel veel lieve mensen met smart op je wachten in ons koude kikkerlandje. Wel thuis xx

  • 29 December 2014 - 19:47

    Rose-marie:

    Hoi Willemijn, wat is dat half jaar snel voorbij gegaan. Wat heb je genoten. Geweldig! Tevens heb ik genoten van al je avontuurlijke verhalen. Welkom terug in ons kleine landje en onderwijsland natuurlijk. Geniet vooral heel veel na! Al die ervaringen en herinneringen pakken ze je niet meer af.
    Lieve gr. RoseMarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Rondreisje

Indonesië
Fiji
Nieuw-Zeeland
Australië

Recente Reisverslagen:

28 December 2014

Cause i had the time of my life!

27 December 2014

Laatste weekje

19 December 2014

Het houdt niet op, al het moois!

30 November 2014

Time flies!!

09 November 2014

Ozzzz is nice!!!
Willemijn

Actief sinds 21 Mei 2014
Verslag gelezen: 1049
Totaal aantal bezoekers 27853

Voorgaande reizen:

11 Juli 2017 - 30 December 2017

Half jaartje weg

20 Juli 2014 - 30 December 2014

Rondreisje

Landen bezocht: