Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Stellendam, Nederland van Willemijn Tanis - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Stellendam, Nederland van Willemijn Tanis - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Willemijn Tanis

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

19 Juli 2014 | Nederland, Stellendam

Lieve allemaal,

morgen is het dan eindelijk zover!
De trip waar ik al maanden lang naar uitkijk, gaat nu echt werkelijkheid worden.
Ik vertrek morgen vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur, om vervolgens verder te vliegen naar Bali. Waar 7 geweldige vrienden op me wachten, en waar ik 16 dagen heerlijk vakantie mee ga vieren. Vanaf daar ga ik verder over de Sunda-eilanden van Indonesië naar Fiji, Nieuw-Zeeland en eindig ik in Australië, waar m'n liefste vriendinnetje Sasja me nog eens 3 weken komt opzoeken in november.
Het idee alleen al, is helemaal geweldig.
Ik ga m'n best doen om jullie een beetje op de hoogte te houden middels deze website.

Wel ga ik jullie allemaal ontzettend missen!!

Dikke kus Willemijn

  • 19 Juli 2014 - 12:17

    Carla Polderman:

    Hoi Willemijn,

    Heel veel plezier.veel genieten en pas je een beetje op mijn schoondochter zodat ze weer heelhuids thuis komt?

    Heel veel groeten, een mooi reisverslag maken zodat wij mee kunnen genieten!!

    Groetjes, Carla polderman


  • 19 Juli 2014 - 17:59

    Patricia Keijzer:

    Met enige jaloezie wensen wij ( ouders van Kimberly Keijzer) je heel veel plezier! Geniet er van meid! We volgen je met je verhalen en doen dan gewoon net alsof we mee zijn! Groetjes en goede reis!

  • 19 Juli 2014 - 19:06

    Yvonne Maan:

    Goede reis, veel plezier en pas goed op jezelf! Leuk om zo met je mee te mogen reizen.

  • 19 Juli 2014 - 19:34

    Sandra V.d. Steenhoven:

    Hoi Willemijn,
    Wij willen je een goede reis wensen. Geniet ervan en pas goed op jezelf. We vinden het heel leuk om je zo een beetje te volgen. Veel plezier ook met je vrienden, maar dat zal vast lukken.

    Groetjes Christiaan, Sandra, Carlyn en Lars.

  • 19 Juli 2014 - 19:39

    Koos En Beppie:

    Wel spannend voor jou en je ouders!
    We vonden het heel leuk om afscheid van jou te nemen in de tuin, afgelopen woensdag.
    We wensen je een heel goede en avontuurlijke reis!

  • 19 Juli 2014 - 22:46

    Leny:

    heu Mijn,
    Een heel goede reis en leuk dat ik als blinde passagier met jouw ogen mee mag.

  • 20 Juli 2014 - 10:35

    Els V Wingerden:

    hoi meis,
    ik ben natuurlijk weer te laat, maar t is even goed gemeend!!
    op mijn verjaardag reizen, heb ik 4 jaar geleden (op jouw aanraden!!) ook gedaan naar spitsbergen. het is de vakantie van mijn leven geworden!!ik hoop dat dit voor jou ook geldt!!
    geniet ervan, niet te veel avonturen haha en zorg goed voor jezelf.
    ik kijk nu al uit naar je verhalen. dikke knuf, els

  • 20 Juli 2014 - 13:44

    Rianne Blokland:

    Veel plezier Willemijn. Leuk dat we je kunnen volgen, gaan we zeker doen! Have Fun!!

  • 20 Juli 2014 - 14:31

    Corma:

    Goeie reis en veel plezier

  • 20 Juli 2014 - 20:20

    Lisette Van Oostenbrugge:

    Goeie reis, veel plezier... leuk dat we je kunnen volgen!

  • 20 Juli 2014 - 22:07

    MichaelMark:

    Heel veel plezier!!!!
    En goede reis

  • 21 Juli 2014 - 10:54

    Lizette:

    Willem,


    Heel veel plezier en geniet ervan.
    Kijk nu al uit naar je reisverslagen...
    Dikke kus xx

  • 21 Juli 2014 - 15:59

    Marisca Visser:

    Hoi Willemijn,

    Ik wens je een hele goede reis en heel veel plezier toe de komende tijd!

    groetjes John, Marisca, Mirthe en Lieke Visser

  • 21 Juli 2014 - 23:10

    Miranda Troost:

    Ha Willemijn,

    We wensen je een goede reis en heel veel plezier!

    Groetjes Peter, Miranda en Martine Troost

  • 22 Juli 2014 - 19:35

    Débora :

    Hoi Willemijn,

    Heel veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes

  • 23 Juli 2014 - 19:36

    Loesje:

    dit doe je goed willemijntje. geniet beleef hou vol. helemaal top. kus

  • 24 Juli 2014 - 21:23

    Patricia Roozemond:

    Hey Willemijn,

    Ontzettend veel plezier toegewenst. Geniet van deze fantastische reis !
    We zijn erg benieuwd naar al je ervaringen/verhalen...

    Groetjes van Huib, Patricia, Amanda en Xander Roozemond

  • 27 Juli 2014 - 13:35

    Dinand Van Gool:

    Hoi Juf Willemijn,

    Is het leuk? Heeft u al tussen de haaien gezwommen?
    Ik hoop dat het heel leuk wordt voor u.

    Groetjes Dinand

  • 29 Juli 2014 - 13:28

    Cees Grinwis:

    Heel veel plezier Mijntje en ga je gedragen daar.

  • 29 Juli 2014 - 21:56

    Irene Alting:

    Wat klinkt dat gaaaaf! Geniet ervan collega, tot in januari. Wel terugkomen hoor, denk erom!
    Groetjes Irene

  • 03 Augustus 2014 - 13:02

    Korina Bezuijen:

    Hoi Willemijn,

    Heel veel plezier he, gaat alles goed?
    Ik volg je belevingen wel op je site, vind het echt gaaf van je dat je dit doet!!!
    Nou goeie reis he en geniet ervan :-)
    Groetjes korina bezuijen

  • 05 Augustus 2014 - 16:40

    Lian:

    Hoi ,

    Have fun en geniet.
    Tot januari
    xxx Lian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stellendam

Rondreisje

Indonesië
Fiji
Nieuw-Zeeland
Australië

Recente Reisverslagen:

28 December 2014

Cause i had the time of my life!

27 December 2014

Laatste weekje

19 December 2014

Het houdt niet op, al het moois!

30 November 2014

Time flies!!

09 November 2014

Ozzzz is nice!!!
Willemijn

Actief sinds 21 Mei 2014
Verslag gelezen: 1623
Totaal aantal bezoekers 27920

Voorgaande reizen:

11 Juli 2017 - 30 December 2017

Half jaartje weg

20 Juli 2014 - 30 December 2014

Rondreisje

Landen bezocht: