Bali & Gili Trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Willemijn Tanis - WaarBenJij.nu Bali & Gili Trawangan - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Willemijn Tanis - WaarBenJij.nu

Bali & Gili Trawangan

Door: Willemijn Tanis

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

04 Augustus 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Lieve allemaal,

eindelijk een berichtje van mij....
Een beetje laat, ik had even een berichtje moeten plaatsen toen ik aangekomen was, maar goed,niet gedaan dus....
Laten we het maar houden op geen bericht, is goed bericht.

De afgelopen 2 weken ben ik met 7 vrienden op Bali en op Gili Trawangan geweest. Daar hebben we een geweldige tijd gehad met z'n allen. De laatste avond met z'n allen is nu aangebroken, dus zometeen lekker eten en nog even lekker stappen. Morgen vertrekt de rest terug naar Nederland en vertrek ik richting Gili Air, waar ik een nachtje blijf om Frans en Bianca op te zoeken, daarna vertrek ik naar Lombok, wat ik daar ga doen weet ik nog niet, in ieder geval wil ik de Rinjani vulkaan beklimmen. En vanuit Lombok reis ik verder naar Flores, via Sumbawa, Komodo en Rinca.

Op Bali hebben we vooral lekker gegeten, gefeest en heerlijk op strand gelegen. Natuurlijk hebben we nog wel iets actiefs en beetje cultuur gesnoven.
We zijn een dagje gaan raften door de prachtige jungle en langs mooie rijstvelden, dat was echt supermooi en leuk!
Ook zijn we naar Ubud geweest, daar wat tempels en de markt bezocht, in het apenbos zijn we door de brutale makaak apen aangevallen, wat wel hilarisch was.
Een tripje naar de meest bekende rijstvelden mocht niet ontbreken, de rit er naar toe was ook al leuk, door authentieke dorpjes, dat is wat anders dan de omgeving waar we de villa hadden, best leuk, maar erg druk en toeristisch.

Gili Trawangan is een lekker party-eiland, waar we ook flink gefeest hebben de afgelopen dagen, maar verder heel relaxed, heerlijk eten en superlekker sfeertje.
We hebben een snorkeltourtje gedaan met z'n allen, waar we mooie visjes hebben gezien en gelukkig 1 schildpad :-)
Zelf ben ik nog lekker gaan duiken, waarbij ik ook heel veel schildpadden heb gezien en nog veel meer moois.

Morgen gaat mijn reis echt beginnen, on my own....

Bedankt voor alle lieve berichten en woorden tot nog toe.

Tot snel... Dikke kus

  • 04 Augustus 2014 - 14:11

    Marisca Visser:

    Hoi Willemijn,

    Leuk om een verslag te lezen!
    Ik wens je heel veel succes en plezier in je eentje op je verdere reis.
    Jou kennende heb je snel genoeg aanspraak en zul je echt niet zoveel tijd in je uppie doorbrengen.
    Geniet ervan!

    Groetjes Marisca

  • 04 Augustus 2014 - 14:24

    Annemiek:

    Ha nicht!

    Goed plan om geen bericht goed bericht te handhaven ;-)
    Probeer lekker los te komen van alle social media gekte hier. Maaaaar hou ons wel een beetje op de hoogte.
    Spannend hoor dat je nu alleen verder gaat, maar jij en je rugzak komen vast wel weer iemand tegen.
    Bali is en blijft geweldig, het sfeertje wat daar hangt blijft speciaal. Ik wil zelfs nog een keer terug!
    Neem alles goed in je op, feest en geniet!!!!!
    ( ben best beetje jaloers.............xxx)

  • 04 Augustus 2014 - 14:26

    Lizette:

    Hey Tanis,

    Goed om te horen dat alles goed gaat en dat jullie het super naar jullie zin hebben gehad.
    Nu ga je alleen verder... Heel veel plezier meissie en geniet ervan.

    Dikke kus
    Lizette

  • 04 Augustus 2014 - 14:36

    Krijnie:

    Hoi willemijn

    leuk om te lezen dat jullie het zo super naar jullie zin hebben gehad hoop dat jezelf nu ook een mooie en goede tijd tegemoet gaat geniet ervan dikke kus henk en krijnie xx

  • 04 Augustus 2014 - 14:36

    Lena:

    Heel veel succes met je verdere reis , en schrijf af en toe maar een verslag dikke kus

  • 04 Augustus 2014 - 16:51

    Joyce :

    Ha Tanis,

    Geniet ervan de laatste dag met zn allen en geef Inez een kus van me:).

    Goede reis verder en veel plezier op al je avonturen!

    Geniet ervan! xxx Colin en Joyce


  • 04 Augustus 2014 - 18:34

    Maris Breen:

    He Mijntje,

    Ja werd tijd dat we wat van je hoorde haha grapje. Eerst ff uitblazen en genieten met je vrienden. Straks gaat voor jou de reis beginnen. Hopelijk lezen we snel weer een verslag, maar vergeet vooral niet genieten.

    Heel veel plezier en tot je volgende reisverslag.

    Liefs Maris

  • 04 Augustus 2014 - 20:10

    Essie:

    Klinkt allemaal erg goed...zal ff wennen zijn om nu alleen te reizen. ..maar dat zal wel heel even zijn jou kennende! ! Veel plezier. ...enne bali heeft toch nog een leuke vulkaan? Liefs Es

  • 04 Augustus 2014 - 21:02

    Wilco:

    Hey mijn , klinkt goed daar ....feesten en cultuur snuiven maar nu dan gaat de serieuze trip beginnen ?
    ik hoop dat je het je goed gaat .... take care en have fun !

    wilco

  • 05 Augustus 2014 - 08:38

    Kim:

    He kanjer,

    Eerste stukje zit erop! Leuk om te lezen!! Dit was al een klein avontuur! Heel veel succes de volgende ronde... Helemaal op jezelf aangewezen! Geniet van alles!

    Liefs van ons 3tjes

  • 05 Augustus 2014 - 15:58

    Pieter:

    Hé Willemijn,
    Ben je de 8ste nog op Lombok, want dan komen wij terug van Sulawesi? Misschien dat we jou dan nog wat van Lombok kunnen laten zien. Zo niet, geniet van je reis!
    Gr. Pieter

  • 06 Augustus 2014 - 19:43

    Inge:

    Heeej lieve Willem,
    Heel veel succes en plezier met je verdere reis. Nu is het dan echt begonnen. Jou kennende komt dat helemaal goed. Wel blijven schrijven hoor, want wil natuurlijk wel weten wat je allemaal uitspookt. (niet alles natuurlijk :P)
    xx Tarrel

  • 07 Augustus 2014 - 11:57

    Maja:

    Heuj Willemijn,

    Wat gaaf allemaal! Je komt op plaatsen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik ben nu al benieuwd naar alle foto's en verhalen!
    Geniet ervan meid en een goede reis verder!!

    Groetjes Maja xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gili Trawangan

Rondreisje

Indonesië
Fiji
Nieuw-Zeeland
Australië

Recente Reisverslagen:

28 December 2014

Cause i had the time of my life!

27 December 2014

Laatste weekje

19 December 2014

Het houdt niet op, al het moois!

30 November 2014

Time flies!!

09 November 2014

Ozzzz is nice!!!
Willemijn

Actief sinds 21 Mei 2014
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 27911

Voorgaande reizen:

11 Juli 2017 - 30 December 2017

Half jaartje weg

20 Juli 2014 - 30 December 2014

Rondreisje

Landen bezocht: